Money

Friday, August 5, 2016

首爾DAY 1





 首爾第一日~ 夜機去首爾~


服務都幾好呀, 空少著到成個飛機師咁架, 見小女子我柔弱冇力, 主動幫我放行李上機頂, so nice, 比著係CX, KA果D, 真係采我都傻呀!!!



上機冇幾耐就有空姐拎住個花生盒, 遞個盒埋黎, 你鍾意拎幾多包都得呀, 好大方, 旁邊兩個韓國女人一人拎3包 @@

我呢D香港人唔貪心既, 一包乜都夠啦, 好食都係咁話呀!!
留返比其他人嘛~


飛機餐就一般啦, 個包當然係凍架啦 > <

不過有生果呢下幾好呀~

第一日到步已經接近韓國時間夜晚12點, 一早BOOK左機場附近既酒店, 近近地訓一晚還好啦!!

出左閘就搵個CUSTOMER CENTRE借電話打比酒店, 職員就會安排免費SHUTTLE VAN接送, 呢個超好, 一CALL完10MINS內到呀!!

車到酒店樓下停車場, 就算落雨都唔怕呀!! 不過好好天冇落雨~





Incheon Sky Hotel!!
 酒店房好大呀!! 之後幾日間酒店細到唔識形容, 今個TRIP最大就係呢間架喇~

不過留意返, 有一個搖控制係全間房所有電器, 燈, 電視, 冷氣用既...

唔洗四圍搵燈制喇...
好唔習慣呀!!!!




訓左一晚, 尋晚通知左職員會搭7:30架車去機場... 點知我訓唔著, 晨早7點就到左樓下...

咁岩有位就上左7點架SHUTTLE VAN!!
NICE!!

No comments:

Post a Comment